Седмиця 9-а після П’ятидесятниці. Глас 7. Успенський піст. |
Дозволяється їжа з олією.
|
Семи отроків, що в Єфесі: Максиміліана, Іамвліха, Мартиніана, Іоанна, Діонісія, Єксакустодіана (Константина) та Антоніна(бл. 250, 408-450). Знайдення мощей прав. Олексія Бортсурманського (2000).
Мч. Єлевферія (ок. 305-311). Знайдення мощей свт. Арсенія Елассонського. Прмц. Євдокії (362-364).
Прмч. Михаїла, мчч. Симеона і Димитрія (1937).
Казансько-Пензенської ікони Божої Матері (1717).
День інтронізації Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія, Предстоятеля Української Правосланої Церкви.
Євангельські Читання
Рим., 113 зач., XIV, 6-9. Мф., 64 зач., XV, 32-39.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У Євангелії, котре сьогодні ми чуємо у
храмах, є розповідь про те, як іншого разу наситив Господь супроводжуючий Його народ, щоб показати, що Він завжди готовий щедро наділяти віруючий народ.
Він міг робити це і кожного разу, але не робив, щоб не відучити від звичайного способу життя, Ним же заведеного, затвердженого та підтримуючого. Таким є Боже провидіння.
Головні всеосяжні дії промислу Божого здійснені спочатку при влаштуванні всіх речей; але влаштувавши все та пустивши у хід, Бог не зв’язав Себе нічим.
Він діє як господар у домі, який наводить порядки, підтримуючи їх, не зв’язує себе ними, а ставиться до них владно, з господарським благим наміром.
Противники віри не розуміють значення Божого, промислу і, розширюючи його в думках своїх далі потрібних меж і не бачачи здійснення своїх роздумів на ділі, заперечують сам промисел.
Того промислу, якого вони потребують, точно немає; але без сумніву є такий, який угодно заснувати та утримувати Самому Господу Богу.