Седмиця 9-та після П’ятидесятниці. Глас 7. Заговини на Успенський піст. |
Посту немає.
|
Передсвято винесення Чесних Древ Животворящого Хреста Господнього. Прав. Євдокима Каппадокіянина (IX).
Мц. Іуліти (304-305). Свт. Германа, єпископа Осерського (448). Прмч. Діонісія Ватопедського (1822) (Конст.).
Сщмч. Веніаміна, митр. Петроградського і Гдовського, і з ним вбитих прмуч. Сергія і мчч. Юрія і Іоана (1922). Мч. Максима(1928). Сщмч. Володимира пресвітера (1937). Cщмч. Іоанна пресвітера, св. Констянтина сп., пресвітера, мц. Анни і св. Єлизавети сп. (після 1937).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ ЧИТАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ У ХРАМАХ, апостол петро, бажаючи дізнатися, скільки разів потрібно пробачати, запитав, вирішуючи наперед: “чи прощати до семи разів?”
І сказавши це, думав, що призначив найбільшу міру.
Яке коротке терпіння людини!
Господь ж, ЗАСТОСОВУЮЧИ СВОЄ ДОВГОТЕРПІННЯ до наших немочей, визначив: “Не кажу тобі до семи, але до семи раз по сімдесят раз”. Це те ж , що сказати: завжди пробачай, і не думай не пробачати.
Пробачення всього і буде відмінною рисою християнського духу, тому що воно – джерело і постійна підтримка життя нас у БОЗІ, від лиця божого.
Постійне прощення всім всього є зовнішній одяг християнської любові, котра згідно з апостолом Павлом “довготерпелива, милосердна, не роздратовується, все покриває”(1 Кор. 13, 4-7).
Прощення ж буде найвірнішим поручителем за нас і на останньому суді, бо якщо ми простимо, то простить і нам Отець наш небесний(Мф. 6, 14).
Таким чином, якщо хочеш до раю – пробачай всім, щиро, від душі, щоб і тіні неприязні не залишалось.