Cедмиця 6 після П’ятидесятниці. | Посту немає. |
Собор славних і всехвальних 12-ти апостолів: Петра, Андрія, брата його, Якова Зеведєєва, Іоанна, брата його, Филипа, Варфоломія, Фоми, Матфея, Якова Алфєєва, Іуди Яковля, або Фадея, Симона Зілота і Матфія. Прп. Петра, царевича Ординського (Ростовського) (1290). Прославлення свт. Софронія, єп. Іркутського (1918). Сщмчч. Олексія Введенського, Тимофія Петропавловського пресвітерів, прмч. Никандра (Прусака) (1918); прмч. Феогена (Козирева) (1939); мч. Іоанна Демидова (1944). Знайдення мощей прп. Іларіона Троєкурівського (1999). Баликінської (1711), Горбанівської (1786) і Волинської (ХХ) ікон Божої Матері. |
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“І кинуть їх (тих, хто творить спокуси і беззаконня) у піч вогненну; там буде плач і скрегіт зубів; тоді праведники засяють, як сонце, у Царстві Отця їхнього” (Мф.13:41).
Так здійсниться розділення добра і зла, світла і темряви. Тепер триває період змішання їх. Господу угодно було так влаштувати, щоб тварна свобода зростала і міцніла в добрі через боротьбу зі злом; зло допущене і в суміжності зі свободою всередині, і в зіткненні з людиною зовні. Воно не визначає, а спокушає. Тому, хто відчуває спокусу, необхідно не падати, а вступати в боротьбу.
Той, хто перемагає, звільняється від однієї спокуси, і посувається вперед і вгору, щоб там вступити в нову спокусу. Так до самого кінця життя. О, коли б зрозуміти нам це значення зла, що спокушає нас, щоб за цим розумінням влаштувати і життя своє! Борці увінчуються, врешті-решт, переходячи в інше життя, де немає ні печалей, ні хвороб назовні, і де вони зсередини, як ангели Божі, стають чистими без впливу спокусливих рухів і думок. Так готується торжество світла і добра, яке у всій славі своїй відкриється в останній день світу.