Апп. від 70-ти Сили, Силуана, Крискента, Єпенета і Андроника (I). Мч. Іоанна Воїна (IV). Прп. Анатолія Оптинського, Молодшого (1922).
Сщмчч. Поліхронія, єп. Вавилонського, Парменія, Єлими і Хрисотеля пресвітерів, Луки і Муко дияконів, мчч. Авдона та Сенніса, князів Персидських, і мчч. Олімпія і Максима (бл. 251). Сщмч. Валентина (Уалентина) єпископа і трьох учнів його, мчч. Прокула, Єфіва й Аполлонія і прав. Авундія (бл. 273). Знайдення мощей прп. Германа Соловецького (1484). Собор Самарських святих.
Сщмч. Іоанна диякона (1918). Воргольської ікони Божої Матері.
Євангельські Читання
1 Кор., 165 зач., XVI, 4-12. Мф., 86 зач., XXI, 28-32. Мч.: Рим., 116 зач., XV, 1-7. Мф., 69 зач., XVI, 24-28 .
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ПРИТЧІ ПРО ДВОХ СИНІВ, ДРУГИЙ ІЗ НИХ МОТОРНО СКАЗАВ: “ІДУ”, І НЕ ПІШОВ.
ЦЕ ОБРАЗ ВСІХ СКОРОСТИГЛИХ БЛАГИХ НАМІРІВ,
ЯКІ ВИКОНАТИ НЕ ВИСТАЧАЄ ПОСТІЙНОСТІ, ВОЛІ ТА ТЕРПІННЯ.
ТОДІ ЛЕГКЕ СЕРЦЕ ГОТОВЕ НА БУДЬ-ЯКЕ ДОБРО, АЛЕ НЕТВЕРДА ТА НЕ ТРУДОЛЮБИВА ВОЛЯ ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ВІД ВИКОНАННЯ ВІДРАЗУ Ж. ЦЮ НЕМІЧ МОЖНА ПОБАЧИТИ МАЙЖЕ У ВСІХ.
ЯК ЖЕ УНИКНУТИ ТАКОЇ НЕСПРОМОЖНОСТІ ПЕРЕД САМИМ СОБОЮ ТА ПЕРЕД ІНШИМИ?
А ОСЬ ЯК: НЕ ПОЧИНАЙ НІЧОГО, ДОБРЕ НЕ ОБДУМАВШИ ЦЕ ТА НЕ РОЗРАХУВАВШИ, ЧИ ВИСТАЧИТЬ НА ЦЕ СИЛ. ТАК ГОСПОДЬ ПОВЕЛІВ У ПРИТЧІ ПРО ТИХ, ХТО ПОЧИНАЄ ВІЙНУ АБО БУДУЄ ДІМ.
У ЧОМУ Ж ЦЕЙ РОЗРАХУНОК?
У ТОМУ, ЗА ПЕРЕКАЗОМ ТИХ ПОВЧАНЬ ГОСПОДА, ЩОБ ОЗБРОЇТИСЯ НАПЕРЕД САМОВІДДАНІСТЮ ТА ТЕРПІННЯМ.
ПОДИВИСЯ, ЧИ Є У ТЕБЕ ЦІ РИСИ, І ЯКЩО Є, ТО ПОЧИНАЙ СПРАВУ, А ЯКЩО Ж НІ, ТО НАПЕРЕД НИМИ ЗАПАСИСЬ.
ЯКЩО ЗАПАСЕШСЯ, ТО ЩОБ НЕ ТРАПИЛОСЯ НА ШЛЯХУ ДО ВИКОНАННЯ СПРАВИ, ВСЕ ПЕРЕТЕРПИШ ТА ЗДОЛАЄШ, І РОЗПОЧАТЕ ДОВЕДЕШ ДО КІНЦЯ.
РОЗРАХУНОК – ЦЕ НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ЯКЩО СКЛАДНА СПРАВА, ТО ПОКИНЬ ЇЇ, А ТЕ, ЩОБИ НАЛАШТУВАЛИ СЕБЕ НА ВСЯКУ ПРАЦЮ. ЗВІДСИ БУДЕ І ПОХОДИТИ ТВЕРДІСТЬ ВОЛІ ТА ПОСТІЙНІСТЬ ВИКОНАННЯ. І НЕ БУДЕ З ТОБОЮ НІКОЛИ ТОГО, ЩОБ ТИ СКАЗАВ: “ІДУ”, А ПОТІМ НЕ ПІШОВ.