Прп. Мойсея Мурина (близько 400).
Прав. Анни пророчиці, дочки Фануїлевої, яка зустріла Господа Іісуса Христа у храмі Єрусалимському (I). Мц. Шушаніки, кн. Ранської (V) (Груз.). Собор преподобних отців Києво-Печерських, які в Дальніх печерах (прп. Феодосія) спочивають.
Знайдення мощей прп. Іова Почаївського (1659). Сщмч. Олексія протоієрея (1918); прмчч. Казанських: Сергія, Лаврентія, Серафима, Феодосія, Леонтія, Стефана, Георгія, Іларіона, Іоанна та Сергія (1918); сщмч. Олександра диякона (1918); сщмч. Миколая пресвітера (1931); сщмч. Василія пресвітера (1937).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Цар влаштовує шлюбний бенкет для свого сина, посилає за покликаними раз, посилає двічі, не йдуть через житейські турботи: той зайнявся господарством, той торгівлею. Зроблено нове запрошення в інших колах, і шлюбна палата наповнилася учасниками. Між ними виявився один не одягнений по-весільному, і тому вигнаний.
Сенс притчі зрозумілий. Шлюбний бенкет – Царство Небесне; запрошення – проповідь Євангелія; ті, хто відмовився, – ті, хто зовсім не увірував; неодягнений у шлюбний одяг – той, хто увірував, але не жив у вірі. До якого розряду хто з нас належить, сам усякий розбери. Що ми покликані, це ясно, але чи віруючі? Адже можна бути і серед віруючих, під загальним їхнім ім’ям, без віри. Інший зовсім не думає про віру, немов немає її; інший дещо відає про неї і з неї і задоволений; інший криво тлумачить віру; інший зовсім вороже ставиться до неї, а всі значаться в колі християн, хоч у них зовсім нічого немає християнського.
Якщо ти віруєш, – розбери, чи узгоджуються з вірою почуття твої, справи твої, – вбрання душі, заради яких Бог бачить тебе по-весільному або не по-весільному одягненим. Можна знати віру добре і бути ревним у ній, а в житті бути рабом пристрастей, одягатися, тобто, в сороміцьке вбрання душі гріхолюбної. У таких на словах одне, а в серці інше; язиком: “Господи, Господи!”, а всередині: “я вибачаюсь, [не прийду]” (Лк. 14:19). Міркуйте ж про себе, чи у вірі ви і в шлюбному одязі чеснот, чи в сороміцьких лахміттях гріхів і пристрастей.