Седмиця 3-я Великого посту. Глас 1. Великий піст. |
Монастирський устав: cухоядіння (хліб, овочі, фрукти).
|
Мчч. Хрисанфа та Дарії і з ними мчч. Клавдія трибуна, Іларії, жінки його, Іасона і Мавра, синів їхніх, Діодора пресвітера і Маріана диякона (283). Прав. Софії , кн. Слуцької (1612). Прп. Симеона Псково-Печерського (прославлення 2003).
Мч. Панхарія (бл. 302). Прп. Васси Псково-Печерської (бл. 1473). Прп. Інокентія Комельського, Вологодського (1511-1522). Прп. Симеона Дайбабського (1941) (Серб.).
Спов. Іоанна (1932). Прмц. Матрони (1938).
Ікони Божої Матері, іменованої “Розчулення”, Смоленської (1103).
Євангельські Читання
На 6-му часі: Іс. XI, 10 – XII, 2. На веч.: Бут. VII, 11 – VIII, 3. Притч. X, 1-22.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“НЕ БРАКУЄ ГРІХА В МНОГОМОВНОСТІ” (ПРИТ. 10, 19). УВАЖНІ ДО СЕБЕ ХРИСТИЯНИ ВСІ ПОЧУТТЯ НАЗИВАЮТЬ ВІКНАМИ ДУШІ, ЯКЩО ЇХ ВІДКРИТИ, ВИЙДЕ ВСЯ ВНУТРІШНЯ ТЕПЛОТА. АЛЕ НАЙБІЛЬШ ШИРОКИМ ОТВОРОМ, ПРОСТОРИМИ ДВЕРИМАІ, ЩО ДУЖЕ ПРОПУСКАЮТЬ ЦЕ ТЕПЛО, Є ЯЗИК, ЯКОМУ ДАЄТЬСЯ ВОЛЯ ГОВОРИТИ СКІЛЬКИ І ЩО ХОЧЕ.
ЯКУ ШКОДУ УВАЗІ ТА ВНУТРІШНЬОМУ УСТРОЮ НАНОСЯТЬ УСІ ПОЧУТТЯ ЗАГАЛОМ, ТАКУ Ж НАНОСИТЬ І БАГАТОСЛІВ’Я, БО ВОНО СТОСУЄТЬСЯ ПРЕДМЕТІВ УСІХ ПОЧУТТІВ ТА ЗМУШУЄ ДУШУ, НЕ БАЧАЧИ, БАЧИТИ, НЕ ЧУЮЧИ, ЧУТИ, НЕ СПРИЙМАЮЧИ, ВІДЧУВАТИ.
ЩО В СЕРЕДИНІ МРІЯННЯ, ТО ЗОВНІ БАГАТОСЛІВ’Я; АЛЕ ОСТАННЄ – ЗГУБНІШЕ, БО ВОНО ФАКТИЧНО Є БІЛЬШ ВРАЗЛИВИМ. ДО ТОГО Ж, ПОРЯД З НИМ ЗАРОЗУМІЛІСТЬ, ЗУХВАЛІСТЬ ТА САМОЧИНСТВО – ЦЕ, ПОДІБНО БУРІ, РУЙНІВНИКИ ВНУТРІШНЬОГО УСТРОЮ, ЯКІ ЗАЛИШАЮТЬ ЗА СОБОЮ ЗМОГУ НЕ ВІДЧУВАТИ ТА БУТИ ЗАСЛІПЛЕНИМ. ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО УНИКНУТИ ГРІХА ПРИ БАГАТОСЛІВ’Ї?