Седмиця 18-а після П’ятидесятниці. Глас 8. |
![]() Посту немає.
|
Мц. Харитини
(304).
Сщмч. Діонисія
, єп. Александрійського (264-265). Мц. Мамелхви
Персидської (бл. 344). Прп. Григорія
Хандзойського (861) (Груз.). Прпп. Даміана
, пресвітера, цілителя (1071), Ієремії
(бл. 1070) і Матфія
(бл. 1085) прозорливих, Печерських. Прп. Харитини
, кн. Литовської, що у Новгороді подвизалася (1281).
Прп. Гавриїла спов. (1959).
Свтт. Московських Петра, Феогноста, Олексія
, Кипріана
, Фотія
, Іони
, Геронтія, Іоасафа, Макарія
, Пилипа
, Іова
, Єрмогена
, Тихона
, Петра
, Філарета
, Іннокентія
і Макарія
.
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 36 зач., X, 9-16. Літ. – Єф., 227 зач., IV, 25-32. Лк., 25 зач., VI, 24-30. Свтт.: Євр., 335 зач., XIII, 17-21. Мф., 11 зач., V, 14-19.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ГОРЕ БАГАТИМ, СИТИМ, ТИМ, ХТО СМІЄТЬСЯ ТА ВИХВАЛЯЄТЬСЯ; НАВПАКИ, БЛАГО ТИМ, ХТО ТЕРПИТЬ ВСЯКИЙ НАКЛЕП, ПОБОЇ, ПОГРАБУВАННЯ, НАСИЛЬСТВО – УСЕ, ЩО ЗОВСІМ НАПЕРЕКІР ТОМУ, ЯК ЗАЗВИЧАЙ СУДЯТЬ ТА ВІДЧУВАЮТЬ ЛЮДИ.
ДУМКИ БОЖІ ЗНАХОДЯТЬСЯ ВІД ДУМОК ЛЮДСЬКИХ, ЯК НЕБО ВІД ЗЕМЛІ. АЛЕ І ЯК ПО-ІНШОМУ. МИ У ВИГНАННІ, І ВИГНАНЦЯМ НЕ ДИВНІ ОБРАЗИ. МИ ПІД ЄПІТИМІЄЮ, ЄПІТИМІЯ І ПОЛЯГАЄ У ПОЗБАВЛЕННЯХ ТА ТРУДІ. МИ ХВОРІ: А ХВОРИМ КОРИСНІШІ ГІРКІ ЛІКИ.
І САМ СПАСИТЕЛЬ УСЕ СВОЄ ЖИТТЯ НЕ МАВ ДЕ ГОЛОВУ СХИЛИТИ І ЗАКІНЧИВ ЙОГО НА ХРЕСТІ. ЧОМУ Ж ТОДІ МАЄ БУТИ КРАЩЕ ЙОГО ПОСЛІДОВНИКАМ?
ДУХ ХРИСТА – ЦЕ ДУХ ГОТОВНОСТІ УСЕ ТЕРПІТИ ТА З БЛАГОЮ ДУШЕЮ НЕСТИ ВСЕ СКОРБОТНЕ. УТІШНІСТЬ, ГОНОР, ПИШНІСТЬ, ДОСТАТОК – ЦЕ ВСЕ ЧУЖЕ ДЛЯ ЙОГО ШУКАНЬ ТА СМАКІВ. ШЛЯХ ЙОГО ЛЕЖИТЬ ЧЕРЕЗ БЕЗПЛІДНУ ТА БЕЗРАДІСНУ ПУСТЕЛЮ. ЗРАЗОК – СОРОКАЛІТНЄ МАНДРУВАННЯ ІЗРАЇЛЬТЯН ПУСТЕЛЕЮ.
ХТО Ж СЛІДУЄ ЦИМ ШЛЯХОМ? КОЖЕН, ХТО ЗА ПУСТЕЛЕЮ БАЧИТЬ ХАНААН, ЯКИЙ КИПИТЬ МЕДОМ ТА МОЛОКОМ. ПІД ЧАС МАНДРУВАННЯ СВОГО І ВІН ОТРИМУЄ МАННУ, АЛЕ НЕ ВІД ЗЕМЛІ, А З НЕБА, НЕ ТІЛЕСНУ, А ДУХОВНУ. ВСЯ СЛАВА – ВСЕРЕДИНІ.