| Неділя 26-а після П’ятидесятниці. Глас 1. Різдвяний піст. |
Дозволяється риба.
|
Свт. Амфілохія![]()
, єп. Іконійського (після 394).
Свт. Григорія![]()
, єп. Акрагантійського (VI-VII).
Блгв. вел. кн. Олександра![]()
Невського, в схимі Олексія (1263).
Свт. Митрофана![]()
, в схимі Макарія, єп. Воронезького (1703). Сщмч. Олександра пресвітера (1937).
Сщмч. Сисинія
, єп. Кізікського (III), Мч. Феодора
Антіохійського (після 363). Прп. Колумбана, ігумена Люксейського (615).
Прмч. Серафима (1931). Св. Іоанна спов (1932). Сщмч. Єлеазара пресвітера і мч. Олександра (1937).
Євангельські Читання
Утр. – Єв. 4-е, Лк., 112 зач., XXIV, 1-12. Лит. – Еф., 229 зач., V, 8-19. Лк., 66 зач., XII, 16-21. Блгв. кн.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Мф., 43 зач., XI, 27-30.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
СКАЗАВ ПРИТЧУ ПРО РОЗБАГАТІВШОГО, ЯКИЙ ЗБИРАВСЯ ТІЛЬКИ ЇСТИ, ПИТИ ТА ВЕСЕЛИТИСЯ, І ЗА ТЕ БУВ ВРАЖЕНИЙ СМЕРТЮ, НЕ ДОЖИВ ДО ОМРІЯНИХ УТІХ, ГОСПОДЬ ПІДСУМУВАВ: “ТАК БУВАЄ З ТИМ, ХТО ЗБИРАЄ СКАРБИ ДЛЯ СЕБЕ, А НЕ В БОГА БАГАТІЄ”. “ТАК”, ТОБТО, ТАКІ БУВАЮТЬ, АБО ТАКА ДОЛЯ СПІТКАЄ І ТИХ, Й ІНШИХ.
ТІ, ХТО БАГАТІЄ, ЗАБУВШИ ПРО БОГА, ТІЛЬКИ І ДУМАЮТЬ ПРО ПЛОТСЬКІ УТІХИ. ОХОЧІ УНИКНУТИ ЦІЄЇ ГІРКОЇ УЧАСТІ НЕХАЙ “ЗБИРАЮТЬ” НЕ “СЕБЕ, А БАГАТІЮТЬ ТІЛЬКИ В БОГА”. А ОСКІЛЬКИ БАГАТСТВО ВІД БОГА, ТО КОЛИ ВОНО ТЕЧЕ, ПРИСВЯЧУЙ ЙОГО БОГУ, І ВИЙДЕ СВЯТЕ БАГАТСТВО. УСІ НАДЛИШКИ РОЗДІЛЯЙ З ТИМИ, ХТО ПОТРЕБУЄ ДОПОМОГИ: ЦЕ БУДЕ ТЕ Ж САМЕ, ЩО ДАНЕ БОГОМ ПОВЕРТАТИ БОГУ.
ХТО БІДНОМУ ДАЄ, ДАЄ БОГУ. ВИТРАЧАЮЧИ ТАК БАГАТСТВО, ТАКИЙ ІСТИННО БАГАТІЄ, ЗБАГАЧУЮЧИСЬ ДОБРИМИ СПРАВАМИ, – БАГАТІЄ ЗАРАДИ БОГА, У ВИДАХ ДОГОДЖАННЯ ЙОМУ, БАГАТІЄ БОГОМ, ПРИВЕРТАЮЧИ ЙОГО БЛАГОВОЛІННЯ, БАГАТІЄ ВІД БОГА, ЯКИЙ ВІРНОГО МАЛОМУ ПОСТАВЛЯЄ НАД БАГАТЬМА; БАГАТІЄ В БОГА, А НЕ СЕБЕ, БО НЕ ВВАЖАЄ СЕБЕ ГОСПОДАРЕМ, А ТІЛЬКИ ПРИСТАВЛЕНИМ ТА РОЗТРАТНИКОМ, ВСЯ ТУРБОТА ЯКОГО ПОЛЯГАЄ У ТОМУ, ЩО ЗАДОВОЛЬНИТИ ВСІХ, ХТО ПРИХОДИТЬ ДО НЬОГО З ПОТРЕБОЮ, А ЩО-НЕБУДЬ ОСОБЛИВО ВИТРАТИТИ НА СЕБЕ БОЇТЬСЯ, ВВАЖАЮЧИ ЦЕ НЕПРАВИЛЬНИМ ВЖИВАННЯМ ВВІРЕНОГО ЙОМУ НАДБАННЯ.

