Святкування Казанській
іконі Божої Матері.
Равноап. Аверкія
, єп. Ієрапольського, чудотворця (бл. 167).
Семи отроків, що в Єфесі: Максиміліана
, Іамвліха
, Мартиніана
, Діонисія
, Антоніна
, Константина
(Єксакустодіана) та Іоанна
(бл. 250; 408-450).
Мчч. Олександра єп., Іраклія
воїна та жон Анни
, Єлисавети
, Феодотії
та Гликерії
(II-III).
Сщмчч. Серафима, архієп. Углицького, і з ним Володимира, Олександра, Василія, Олександра пресвітерів і прмчч. Германа і Мини (1937). Сщмчч. Миколая, Миколая пресвітера і прмч. Григорія (1937). Знайдення мощей сщмч. Никодима, єп. Белгородського (2012).
Андрониківської (1281-1332) та Якобштадської (XVII) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Утр. – Лк., 4 зач., I, 39-49, 56. Літ. – Богородиці: Флп., 240 зач., II, 5-11. Лк., 54 зач., X, 38-42; XI, 27-28.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
НЕ СОРОМСЯ СПОВІДУВАТИ ГОСПОДА ІІСУСА ХРИСТА, ЩО ВОПЛОТИВСЯ СИНОМ БОЖИМ ТА СПОКУТУВАВ СВОЄЮ ХРЕСНОЮ СМЕРТЮ, ВОСКРЕСІННЯ ЖЕ ТА ВОЗНЕСІННЯМ СВОЇМ ВІДКРИВ НАМ ВХІД У ЦАРСТВО НЕБЕСНЕ.
ЯКЩО ТИ ПОСОРОМИШСЯ, ТО І ВІН ПОСОРОМИТЬСЯ ТЕБЕ, “КОЛИ ПРИЙДЕ У СЛАВІ СВОЇЙ ТА ОТЦЯ І СВЯТИХ АНГЕЛІВ”. НИНІ У СУСПІЛЬСТВІ ПІШЛА МОДА ЗОВСІМ НЕ ГОВОРИТИ ПРО ГОСПОДА ТА ПРО СПАСІННЯ, ТОДІ ЯК СПОЧАТКУ ТІЛЬКИ І МОВИ БУЛО, ЩО ПРО ЦІ ДОРОГІ РЕЧІ.
ДО ЧОГО Ж БІЛЬШЕ ЛЕЖИТЬ СЕРЦЕ, ПРО ТЕ І МОВА ОХОЧЕ ВЕДЕТЬСЯ. НЕВЖЕ ДО ГОСПОДА МЕНШЕ СТАЛО ЛЕЖАТИ СЕРЦЕ? З ОГЛЯДУ НА СТАН РЕЧЕЙ, ОЧЕВИДНО, ЩО ТАК. ОДНІ ЗОВСІМ НЕ ВІДАЮТЬ ПРО НЬОГО, ДРУГІ ХОЛОДНІ ДО НЬОГО; ПОБОЮЮЧИСЬ НАТРАПИТИ НА ТАКИХ, І ТІ, ЯКІ ТЕПЛІ ДО ГОСПОДА, НЕ ЗАВОДЯТЬ ПРО НЬОГО МОВИ, І СВЯЩЕНСТВО МОВЧИТЬ.
І ВИЙШЛО, ЩО МОВА ПРО ГОСПОДА СПАСИТЕЛЯ І ПРО ГОЛОВНУ НАШУ СПРАВУ – СПАСІННЯ – ВИКЛЮЧЕНА ІЗ ПРЕДМЕТІВ РОЗМОВИ, ЩО ПРИЙНЯТІ У СУСПІЛЬСТВІ. ЩО Ж, СКАЖЕТЕ, НЕВЖЕ ТІЛЬКИ І ГОВОРИТИ, ЩО ПРО ЦЕ? ДЛЯ ЧОГО Ж ТІЛЬКИ ПРО ЦЕ?
ПРО ВСЕ МОЖНА ГОВОРИТИ З ЦІЄЇ ТОЧКИ ЗОРУ, ТАК ЩО МОВА ВЗАГАЛІ БУДЕ ВИРІЗНЯТИСЯ ДУХОМ ХРИСТОВИМ. ТОДІ І МОЖНА БУДЕ ВГАДАТИ, ГОВОРЯТЬ ХРИСТИЯНИ ЧИ ЯЗИЧНИКИ, А НИНІ ВИ ЦЬОГО НЕ ВГАДАЄТЕ НІ ЗА РЕЧАМИ, НІ ЗА ПИСАННЯМ.
ПЕРЕДИВИТЕСЯ ВСІ ЖУРНАЛИ, ПРО ЩО ТІЛЬКИ НЕ ПИШУТЬ? АЛЕ ЗАВЕСТИ МОВУ ПО-ХРИСТИЯНСЬКИ НІКОМУ НЕМАЄ ОХОТИ.