Седмиця 2-га після П’ятидесятниці. Глас 8. Петрів піст. |
Дозволяється риба.
|
Сщмч. Мефодія, єп. Патарського (312). Блгв. кн. Гліба Володимирського (сина св. Андрія Боголюбського) (1175).
Мч. Інни, Пінита Рими (I-II). Мчч. Арістоклія пресвітера, Дімітріана диякона та Афанасія чтеця (біл. 306). Свт. Левкія спов., єп. Врунтисіопольського (V). Свт. Міни, єп. Полоцького (1116). Прав. Миколая Кавасіли (біл. 1397) (Грец.). Перенесення мощей свт. Гурія, архиєп. Казанського (1630).
Моденської (Косинської) ікони Божої Матері.
Євангельські Читання
Рим., 84 зач., III, 19-26. Мф., 20 зач., VII, 1-8.
Святитель Феофан Затворник. Мысли на каждый день года
“НЕ СУДІТЬ І НЕ СУДИМІ БУДЕТЕ”. ЩО ЗА ХВОРОБА – ПЕРЕСУДИ ТА ОСУДЖЕННЯ. УСІ ЗНАЮТЬ, ЩО ЦЕ ГРІХ, АЛЕ НЕМАЄ НІЧОГО БІЛЬШ ЗВИЧНОГО НАМ ЗА ОСУДЖЕННЯ. ХТОСЬ СКАЖЕ: “НЕ ВРАХУЙ БОЖЕ ЯК ОСУД”, АЛЕ ВСЕ ТАКИ ОСУДЖЕННЯ ВСЕ ДОВЕДЕ ДО КІНЦЯ.
ХТОСЬ ВИПРАВДОВУЄ СЕБЕ ТИМ, ЩО РОЗУМНІЙ ЛЮДИНІ ПОТРІБНО МАТИ СВОЮ ДУМКУ НА ТЕ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ У СУСПІЛЬСТВІ, ТОМУ НАМАГАЄТЬСЯ ПОКАЗАТИ, ЩО НЕ ОСУДЖУЄ, А РОЗДУМУЄ НАД ПРОБЛЕМОЮ. АЛЕ І ПЕРЕСІЧНЕ ВУХО НЕ МОЖЕ НЕ РОЗРІЗНИТИ В ЙОГО МОВІ ОСУДЖЕННЯ.
МІЖ ІНШИМ, ВИРОК ГОСПОДНІЙ ЗА ЦЕЙ ГРІХ – СУВОРИЙ ТА РІШУЧИЙ. ХТО ОСУДЖУЄ ІНШИХ, ТОМУ НЕ МАЄ ВИПРАВДАННЯ. ЯК ЖЕ Ж БУТИ? ЯК ОМИНУТИ БІДИ?
НАЙКРАЩИЙ ЗАСІБ ПРОТИ ОСУДЖЕННЯ ПОЛЯГАЄ ОСЬ У ЧОМУ: ВВАЖАТИ САМОГО СЕБЕ ОСУДЖЕННИМ. ХТО ВІДЧУЄ СЕБЕ ТАКИМ, ТОЙ НЕ МАТИМЕ ЧАСУ ОСУДЖУВАТИ ІНШИХ.
ТІЛЬКИ Й СПРАВ БУДЕ У НЬОГО: ” ГОСПОДИ, ПОМИЛУЙ! ГОСПОДИ, ПРОСТИ МОЇ ГРІХИ!”
0