Седмиця 2-га після П’ятидесятниці. Глас 8. Петрів піст. |
![]() Дозволяється риба.
|
Сщмч. Мефодія
, єп. Патарського (312). Блгв. кн. Гліба
Володимирського (сина св. Андрія
Боголюбського) (1175).
Мч. Інни, Піни
та Рими
(I-II). Мчч. Арістоклія
пресвітера, Дімітріана
диякона та Афанасія
чтеця (біл. 306). Свт. Левкія
спов., єп. Врунтисіопольського (V). Свт. Міни
, єп. Полоцького (1116). Прав. Миколая
Кавасіли (біл. 1397) (Грец.). Перенесення мощей свт. Гурія
, архиєп. Казанського (1630).
Моденської (Косинської) ікони Божої Матері.
Євангельські Читання
Рим., 84 зач., III, 19-26. Мф., 20 зач., VII, 1-8.
Святитель Феофан Затворник. Мысли на каждый день года
“НЕ СУДІТЬ І НЕ СУДИМІ БУДЕТЕ”. ЩО ЗА ХВОРОБА – ПЕРЕСУДИ ТА ОСУДЖЕННЯ. УСІ ЗНАЮТЬ, ЩО ЦЕ ГРІХ, АЛЕ НЕМАЄ НІЧОГО БІЛЬШ ЗВИЧНОГО НАМ ЗА ОСУДЖЕННЯ. ХТОСЬ СКАЖЕ: “НЕ ВРАХУЙ БОЖЕ ЯК ОСУД”, АЛЕ ВСЕ ТАКИ ОСУДЖЕННЯ ВСЕ ДОВЕДЕ ДО КІНЦЯ.
ХТОСЬ ВИПРАВДОВУЄ СЕБЕ ТИМ, ЩО РОЗУМНІЙ ЛЮДИНІ ПОТРІБНО МАТИ СВОЮ ДУМКУ НА ТЕ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ У СУСПІЛЬСТВІ, ТОМУ НАМАГАЄТЬСЯ ПОКАЗАТИ, ЩО НЕ ОСУДЖУЄ, А РОЗДУМУЄ НАД ПРОБЛЕМОЮ. АЛЕ І ПЕРЕСІЧНЕ ВУХО НЕ МОЖЕ НЕ РОЗРІЗНИТИ В ЙОГО МОВІ ОСУДЖЕННЯ.
МІЖ ІНШИМ, ВИРОК ГОСПОДНІЙ ЗА ЦЕЙ ГРІХ – СУВОРИЙ ТА РІШУЧИЙ. ХТО ОСУДЖУЄ ІНШИХ, ТОМУ НЕ МАЄ ВИПРАВДАННЯ. ЯК ЖЕ Ж БУТИ? ЯК ОМИНУТИ БІДИ?
НАЙКРАЩИЙ ЗАСІБ ПРОТИ ОСУДЖЕННЯ ПОЛЯГАЄ ОСЬ У ЧОМУ: ВВАЖАТИ САМОГО СЕБЕ ОСУДЖЕННИМ. ХТО ВІДЧУЄ СЕБЕ ТАКИМ, ТОЙ НЕ МАТИМЕ ЧАСУ ОСУДЖУВАТИ ІНШИХ.
ТІЛЬКИ Й СПРАВ БУДЕ У НЬОГО: ” ГОСПОДИ, ПОМИЛУЙ! ГОСПОДИ, ПРОСТИ МОЇ ГРІХИ!”
0