Cедмиця 3 після П’ятидесятниці. | Петрів піст. |
Прор. від 12-ти Амоса (VIII ст. до Р. Х.). Мчч. Віта, Модеста і Крискентії годувальниці (близько 303). Мч. Дули Кілікійського (305–313). Прп. Дули страстотерпця, Єгипетського. Блж. Ієроніма Стридонського (420). Блж. Августина, єп. Іппонійського (430). Перенесення мощей прп. Феодора Сікеота, єп. Анастасіупольського (близько IХ). Свт. Михаїла, першого митр. Київського (992). Блгв. кн. Сербського Лазаря (1389). Прмчч. Григорія і Кассіана Авнезьких (1392). Свт. Єфрема II, патр. Сербського (після 1395). Свт. Iони, чудотворця (1461). Прпп. Сергія і Варвари Оятських (1477–1480), батьків прп. Олександра Свірського. Сщмч. Амоса Іванова пресвітера (1919). |
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
На утрені: – Ін. 10:1-9 (зач. 35 від полу). На літургії: – Апостол: Рядові.: Рим. 3:28-4:3 (зач. 85).; Свт. Михаїлу: Євр. 7:26-8:2(зач. 318). Євангеліє.: Рядові.: Мф. 7:24-8:4 (зач. 24).; Свт. Михаїлу: Ін. 10:9-16 (зач. 36). |
Свт. Феофан Затворник — думки на кожен день:
Нинішнє Євангеліє говорить про те, що той, хто слухає слова Господні і виконує їх, подібний до того, хто будує дім на камені, а той, хто слухає і не виконує, — подібний до того, хто будує дім на піску (Мф. 7:24, 26).
Завчи це кожен і частіше повторюй; істина ж, що в ньому міститься, кожному зрозуміла і ясна наочно. І власного досвіду кожен має під руками в цьому роді безліч. Думки, наприклад, поки ще думаєш про щось, бувають нестійкі й бентежаться; коли ж викладеш їх на папері, вони отримують зміцніння й нерухомість; починання якесь усе ще буває непевним та міняється в деталях, доки не розпочате, а коли пустиш його в хід, усім додатковим міркуванням кінець.
Так і моральні правила, поки не виконані, вони начебто чужі, поза нами і неміцні, а коли виконуєш їх, вони входять всередину, осідають у серці та закладають там основу характеру — доброго чи злого. “Отже, глядіть, поступайте обережно” (Еф. 5:15)!