Седмиця 6 після Пасхи. | Посту немає. |
Мц. Гликерії діви і з нею мч. Лаодикія, стража темничного (близько 177). Мч. Олександра Римського (284–305). Свт. Павсикакія, єп. Синадського (606). Свв. Георгія спов. із жінкою Іриною та чадами (IХ). Прп. Євфимія Іверського (1028) (Груз.). Прав. Гликерії діви, Новгородської (1522). Перенесення мощей прмч. Макарія, архім. Овруцького, Канівського, ігумена Пінського, Переяславського чудотворця (1688). Сщмчч. Василія Соколова, Олександра Заозерського і Христофора Надєждіна пресвітерів, прмч. Макарія (Телегіна) і мч. Сергія Тихомирова (1922). Новомчч. Черкаських (XX). |
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
На літургії: – Апостол: Діян. 17:1-15 (зач. 39). Євангеліє.: Ін. 11:47-57 (зач. 40). |
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Що нам робити? Цей Чоловік багато чудес творить” (Ін. 11:47). Тільки це і знайшла в Спасителі винного іудейська вченість. І в наші дні німецька вченість тільки й знаходить недоречного в Євангелії Христовому, що надприродне: все добре, тільки це, бач, не йде. І в рішенні обидві вченості зійшлися. Іудейська вирішила: “краще, щоб одна людина померла” (Ін. 11:50), а не всі загинуть; і німецька поклала: усунемо надприродне, щоб зберегти всі інші істини євангельські. Що ж вийшло? Ті згубили народ, а ці розгубили всі християнські істини, і тепер залишилися майже ні при чому.
Господь є наріжний камінь будівлі спасіння; так і віра в надприродне є наріжним каменем усієї будівлі богонатхненної істини. Сам Спаситель, в особі Своїй, — вінець надприродності, а в Церкві — невичерпне Джерело її. Той, хто торкається цього пункту, торкається зіниці ока Божого.