Неділя 32-а після П’ятидесятниці. Глас 7. |
![]() Посту немає.
|
Післясвято Богоявлення.
Мчч. Єрмила
і Стратоника
(бл. 315).
Прп. Іринарха
, затворника Ростовського (1616).
Прп. Єлеазара
Анзерського (1656).
Мч. Петра Анійського (309-310). Прп. Іакова
, єп. Нізибійського (350).
Євангельські Читання
Утр. – Єв. 10-е, Ін., 66 зач., XXI, 1-14. Літ. – Неділі після Богоявлення: Єф., 224 зач. (від полу́), IV, 7-13. Мф., 8 зач., IV, 12-17 (початок проповіді покаяння)
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Вчора Апостол озброїв християнина, який став
на шлях спасіння, духовною всезброєю, а нині вказує на керівників у цій складній ході та
останню світлу мету цього.
керівники – це пастирі та вчителі, яких дав Господь Церкві, вустами яких Сам промовляє благопотрібну всякому вказівку, хто звертається з вірою та молитовним зверненням до Господа. Істину цю знають ті, хто самовіддано йде шляхом Господнім, і без жалю до себе веде боротьбу з ворогами спасіння.
Вони у пастирях своїх завжди бачать допомогу та напоумлення, коли зі сторони споглядати та очікувати би її було неможливо. Бо не до людей приходять, а до Господа, який завжди готовий керувати та повчати через людей цих всякого, хто щиро та з вірою шукає у Нього допомоги. Світла ціль остання є “у міру повного віку Христового”, – вік “у мужа досконалого”.
Що є муж досконалий у звичному порядку, всім відомо; і не можна знайти людини, яка би не бажала досягнути такої досконалості; але що є муж досконалий у Господі, нікому не відомо, окрім тих, хто вступив у цей вік. Це однак не повинно ні в кого охолоджувати ревності до досягнення і собі цього віку, а навпаки – ще більше підігрівати її; тому що невідомість залежить від висоти тієї досконалості духовної, яка йменується чоловічим віком у житті по Богові.
Апостол визначив його сприйняттям повноти досконалостей, які були показані у Господі Спасителю. Всякий бачить, що є через що до звання нашого прикласти “всі старання”.