| Cедмиця 16 після П’ятидесятниці. | Посту немає. |
|
Віддання свята Різдва Пресвятої Богородиці. Сщмч. Автонома, єп. Італійського (313). Мч. Феодора Александрійського. Сщмч. Корнута, єп. Нікомідійського (Іконійського) (249–259). Мч. Юліана і з ним 40 мучеників (IV). Прп. Афанасія Висоцького, Серпухівського чудотворця (1395). Прп. Вассіана Тіксненського (1624). Перенесення мощей прав. Симеона Верхотурського (1704). Сщмчч. Феодора Лебедєва, Іоанна Прудентова, Миколая Житова пресвітерів, мч. Олексія Ворошина (1937). Боянської ікони Божої Матері (1994). Друге знайдення Малочернеччинського образа Христа Спасителя «Хліб Життя» (2012). |
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
| На літургії: – Апостол: Еф. 1:1-9 (зач. 216).; Богородиці: Флп. 2:5-11 (зач. 240). Євангеліє.: Мк. 7:24-30 (зач. 30); Богородиці: Лк. 10:38-42,11:27-28 (зач. 54). |
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Марія ж обрала благу частину” (Лк. 10:42). Успіння Божої Матері представляє благий кінець цього обрання. Сам Спаситель в Успінні Її прийняв у руки Свої Її душу. Того ж сподоблялися і багато святих; те ж зустрічають у різних видах і ступенях і всі виборці благої частини. У час обрання упованням тільки передбачається цей кінець, а в деякій мірі навіть передчувається; але потім труди, боротьба і примуси слідують одні за одними і затьмарюють обраний шлях. Дороговказною зіркою залишається благий кінець благої частини. Це те саме, що вдалині світиться вогник для подорожнього, захопленого темрявою. Надія — збуджувач енергії та підтримувач терпіння і сталості в розпочатому, а сама вона міцна вірою. По вірі обирають, сподіванням бувають твердими в обранні, а терпінням досягають благого кінця.
