Вмч. Мини (304). Мч. Віктора і мц. Стефаниди (II). Мч. Вікентія (304). Прп. Феодора Студита, спов. (826). Блж. Максима, Христа ради юродивого, Московського чудотворця (1434).
Мч. Стефана Дечанського (бл. 1336) (Серб.). Прп. Мартирія Зеленецького (1603).
Сщмч. Євгенія пресвітера (1937).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ПРИТЧА ПРО ПОГОНИЧА ВКАЗУЄ НА ТЕ, ЯК ПОВИНЕН ТРИМАТИ СЕБЕ ХРИСТИЯНИН У ВІДНОШЕННІ ДО ЖИТТЄВОГО.
ПОГОНИЧ І СТАРАННО ВЕДЕ СПРАВУ, АЛЕ СЕРЦЕМ НІ ДО ЧОГО НЕ ПРИВ’ЯЗУЄТЬСЯ, ВІЛЬНИЙ ВІД УСЯКИЙ ВУЗ, ДО ВСЬОГО СТАВИТЬСЯ ЗОВНІШНЬО. ТАК І ХРИСТИЯНИНУ ТРЕБА ПОСТАВИТИ СЕБЕ ДО ВСЬОГО ЖИТТЄВОГО. АЛЕ ЧИ МОЖЛИВО ЦЕ?
МОЖЛИВО. ЯК Є ЗОВНІШНЄ БЛАГОЧЕСТЯ БЕЗ ВНУТРІШНЬОГО, ТАК Є МОЖЛИВА І ЖИТТЄВІСТЬ ТІЛЬКИ ЗОВНІШНЯ БЕЗ ВНУТРІШНІХ ВУЗ. АЛЕ В ТАКОМУ РАЗІ, ВСЕ МІЖ НАМИ ОБЕРНЕТЬСЯ В ОДНУ ФОРМУ БЕЗЖИТТЄВУ, ВІД УСЬОГО БУДЕ ВІЯТИ ХОЛОДОМ, ЯК ВІД МАРМУРОВОЇ СТАТУЇ?
– НІ, ТОДІ СЕРЕД ЖИТТЄВОГО РОЗВИНЕТЬСЯ ІНШЕ ЖИТТЯ, ЯКЕ ПРИВАБЛИВІШЕ ЗА ПОВНУ ЖИТТЄВІСТЬ. ЖИТТЄВЕ, ЯК ЖИТТЄВЕ, ДІЙСНО, ЗАЛИШИТЬСЯ ФОРМОЮ, А ТЕ, ЧИМ БУДЕ ЗІГРІВАТИСЯ СЕРЦЕ, СТАНЕ ВИХОДИТИ З ІНШОГО ДЖЕРЕЛА І КОЖЕН, ХТО ПИТИМЕ З ЦЬОГО ДЖЕРЕЛА, ВЖЕ НЕ БУДЕ ВІДЧУВАТИ СПРАГИ.
АЛЕ У ТАКОМУ ВИПАДКУ КРАЩЕ ВСЕ ПОКИНУТИ? – ДЛЯ ЧОГО Ж? АДЖЕ І КИНУВШИ ВСЕ ЗОВНІШНЄ, МОЖНА БУДЕ ПОВ’ЯЗАНИМ У СЕРЦІ, І НЕ КИНУВШИ МОЖНА БУТИ ВІЛЬНИМ ВІД ВУЗ. ЗВІСНО, ТОМУ ЗРУЧНІШЕ ЛАДНАТИ ЗІ СВОЇМ СЕРЦЕМ, ХТО ЗОВНІШНЬО ЗРЕЧЕТЬСЯ ВІД ВСЬОГО. ВИБЕРИ Ж, ЩО ТЕБЕ ЗРУЧНІШЕ; ТІЛЬКИ НАЛАШТУЙСЯ ТАК, ЯК ЗАПОВІДУЄ ГОСПОДЬ.