Седмиця 14-а після П’ятидесятниці. Глас 4. |
Посту немає.
|
Мцц. Минодори, Митродори і Німфодори (305-311).
Апп. від 70-ти Апелія, Лукія і Климента (I). Мч. Варипсава (II). Блгв. цариці грецької Пульхерії (453). Свтт. Петра і Павла, єпископів Нікейських (IX). Прп. Павла Послушливого, Печерського (XIII-XIV). Прп. кн. Андрія, у чернецтві Іоасафа, Спасокубенського (1453). Собор Липецьких святих.
Сщмчч. Ісмаїла, Євгенія, Іоанна, Константина, Петра, Василія, Гліба, Василія, Іоанна, Петра, Миколая, Палладія пресвітерів и прмчч. Мелетія і Гавриїла, мч. Симеона, мц. Татіани (1937). Сщмч. Уара, єп. Липецького (1938).
Євангельські Читання
Гал., 198 зач., I, 1-10, 20 – II, 5. Мк., 19 зач., V, 1-20.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ Є ТАКІ СЛОВА: “ЛЕГІОН ІМ’Я МЕНІ, ТОМУ ЩО НАС БАГАТО”.
ДУХИ НЕ ТІСНІ, ТОМУ МІСЦЯ СОБОЮ НЕ ЗАПОВНЮЮТЬ ТА НЕ ЗАЙМАЮТЬ, ВІДМІННО ВІД ТІЛ.
ЦИМ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ФІЗИЧНА МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ БАГАТЬОХ ДУХІВ В ОДНІЙ ЛЮДИНІ. МОЖЛИВІСТЬ МОРАЛЬНА ДУХІВ ЗРОЗУМІЛА З ЇХ АМОРАЛЬНОСТІ ЧИ ВІДСУТНОСТІ ВСЯКИХ МОРАЛЬНИХ НОРМ, А ДЛЯ ЛЮДИНИ – ІЗ БАГАТОСТОРОННЬОГО ЗІТКНЕННЯ ДУШЕВНИМ НАСТРОЄМ З НЕЧИСТИМИ СИЛАМИ.
АЛЕ ЦИМ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ТІЛЬКИ МОЖЛИВІСТЬ: ДІЙСНІСТЬ ЖЕ ВСЕЛЕННЯ БІСІВ ПІДЛЯГАЄ ПЕВНИМ УМОВАМ, ВИЗНАЧИТИ ЯКІ НЕ МАЄМО МОЖЛИВОСТІ.
МОЖЕМО ТІЛЬКИ СКАЗАТИ, ЩО ВСЕЛЕННЯ ДУХІВ НЕ ЗАВЖДИ БУВАЄ ВИДИМИМ, НЕ ЗАВЖДИ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ВІДОМІ ДІЇ БІСІВ.
Є ВСЕЛЕННЯ ДУХІВ, ЯКЕ НЕ ВИЯВИТИ, ПРИХОВАНЕ; Є ТАКОЖ ВЛАДА ДУХІВ НАд РОЗУМАМИ, ОКРІМ ТІЛА, КОЛИ ВОНИ ВОДЯТЬ ЇХ, ЯК ХОЧУТЬ, ЧЕРЕЗ ПРИСТРАСТІ, ЯКІ У НИХ ДІЮТЬ; ЛЮДИ ЖЕ ДУМАЮТЬ, ЩО ВОНИ ВСЕ САМІ РОБЛЯТЬ, БУДУЧИ ПОСМІХОВИЩЕМ НЕЧИСТИХ СИЛ.
ЯК ЖЕ БУТИ?
БУДЬ СПРАВЖНІМ ХРИСТИЯНИНОМ, І НІЯКА ВОРОЖА СИЛА НЕ ЗДОЛАЄ ТЕБЕ.