| Седмиця 32-а після П’ятидесятниці. Глас 6. |
Посту немає.
|
Післясвято Богоявлення.
Свт. Григорія![]()
, єп. Ніського (395).
Прп. Дометіана![]()
, єп. Мелітинського (601).
Прп. Маркіана
пресвітера (V).
Прп. Павла![]()
Комельського (Обнорського) (1429).
Свт. Феофана![]()
, Затворника Вишенського (1894). Прп. Антипи Валаамського (Афонського) (1882).
Блж. Феозви
диякониси, сестри свт. Григорія![]()
Ніського (385). Прп. Макарія
Писемського (XIV).
Сщмч. Зиновія пресвітера (1920). Сщмч. Петра пресвітера (1930). Сщмч. Анатолія
, митр. Херсонського та Одеського (1938).
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 35 зач. (від полу́), X, 1-9. Літ. – Іак., 51 зач., I, 19-27. Мк., 45 зач., X, 17-27. Свт. Феофана: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Ін., 36 зач., X, 9-16. Свт. Григорія: 1 Кор., 151 зач., XII, 7-11. Мф., 34 зач. (від полу́), X, 1-8.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ДЕХТО ЗВЕРНУВСЯ ДО ГОСПОДА З ТАКИМ ПИТАННЯМ: “УЧИТЕЛЮ БЛАГИЙ! ЩО МЕНІ РОБИТИ, ЩОБ УНАСЛІДУВАТИ ЖИТТЯ ВІЧНЕ?
ЩО ЗУМОВИЛО ЦЕ ПИТАННЯ? ХІБА НЕ БУЛО ПИСАНЬ? ХІБА НЕ ЧИТАЛИ КОЖНОЇ СУБОТИ ЗАКОНУ ДЛЯ ВСІХ? БУЛО ВСЕ – І ПИСАННЯ, І ТІ, ХТО ТЛУМАЧИВ ЙОГО; АЛЕ У СУСПІЛЬСТВІ ПОБУТУВАЛИ РІЗНІ ДУМКИ І ЗБИВАЛИ З ТОЛКУ.
ФАРИСЕЇ ГОВОРИЛИ ОДНЕ, САДУКЕЇ – ДРУГЕ, САМАРЯНИ – СВОЄ; У ГАЛІЛЕЇ Ж, МОЖЛИВО, І ЯЗИЧНИЦЬКІ ВЧЕННЯ БУЛО ЧУТИ, І ВСЯКИЙ ВИСТАВЛЯВ СВОЄ ТОНОМ ПЕРЕКОНАННЯ. ТОЙ ЖЕ, ХТО РЕВНО СТАВИВСЯ ДО СПАСІННЯ, ЩО ПРИРОДНО, СТИКАВСЯ З ПИТАННЯМ: ЯК ЖЕ БУТИ, ЧОМУ СЛІДУВАТИ, ЩОБ НЕ ЗГУБИТИ ДУШІ СВОЄЇ?
СТАНОВИЩЕ НАШЕ ДУЖЕ СХОЖЕ НА ТОДІШНЄ. ЯКИХ ТІЛЬКИ НЕ ХОДИТЬ У НАС ВЧЕНЬ І В ШКОЛАХ, І В СУСПІЛЬСТВІ, І В ЛІТЕРАТУРІ! ІНДИФЕРЕНТІСТУ ЦЕ НІ ДЛЯ ЧОГО; А ДЛЯ КОГО НЕ ВСЕ ОДНО, ЯКОМУ ВЧЕННЮ СЛІДУВАТИ, ТОМУ НЕ МОЖНА НЕ ШУКАТИ РІШЕННЯ: ЯК ЖЕ БУТИ?
ОТОЖ, ЯКЕ Ж РІШЕННЯ НА ЦЕ? ТАКЕ Ж, ЯКЕ ДАВ СПАСИТЕЛЬ: ВІРУЙ І ЖИВИ, ЯК БОГ ПОВЕЛІВ, А ЛЮДСЬКИХ РОЗУМІВ НЕ СЛУХАЙ, НЕХАЙ ГОВОРЯТЬ. І МОВА ВЧЕНИХ СХОЖА НА ПОГОЛОСКУ І МОДУ: НИНІ ОДНЕ, ЗАВТРА ІНШЕ, ТИ Ж БЕРИ ДО УВАГИ ТІЛЬКИ ОДНЕ СЛОВО БОЖЕ, ЯКЕ ПЕРЕБУВАЄ У ВСІ ВІКИ. ЩО ГОСПОДЬ ПОВЕЛІВ, ТОГО НІЯКЕ МУДРУВАННЯ ВІДМІНИТИ НЕ МОЖЕ. ВСЕ Є НЕВІДКЛАДНИМ І ТРЕБА ВСЕ ВИКОНУВАТИ. АДЖЕ СУД БУДЕ ЗА СЛОВОМ ГОСПОДА, А НЕ ЗА МУДРУВАННЯМ НАШИМ.

