Світла седмиця — загальниця. | Посту немає. |
Собор преподобних отців, Богошественної гори Синай подвижників (перехідне святкування в середу Світлої седмиці). Білевської («Віднайдення загиблих») та Касперівської (перехідні святкування в середу Світлої седмиці) ікон Божої Матері. Мчч. Терентія, Помпія, Африкана, Максима, Зінона, Олександра, Феодора та інших 33-х (близько 249–251). Мчч. Якова пресвітера, Азадана та Авдикія дияконів, Персидських (близько 380). Сщмч. Григорія V, патр. Константинопольського (1821). Сщмч. Флегонта Понгільського пресвітера (1938); мч. Димитрія Вдовіна (1942). |
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
На літургії: – Апостол: Діян. 2:22-36 (зач. 5). Євангеліє.: Ін. 1:35-51 (зач. 4). |
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Істину Воскресіння розум може доводити своїми міркуваннями на підставі Писання, і силу його доводів не може не визнати невіруючий, якщо не заглушене ще в ньому почуття істини. Віруючий же не потребує доказів, тому що Церква Божа сповнена світлом Воскресіння. Вірні й переконливі обидва ці покажчики істини.
Але проти міркувань розуму можуть народжуватися і зустрічатися протиріччя, і віра може бути піддана оскарженню і хитатися непорозуміннями і сумнівами, які приходять ззовні і виникають усередині. Чи немає неприступної огорожі для істини Воскресіння? Є. Це буде, коли сила Воскресіння, сприйнята ще в Хрещенні, почне дієво виявлятися у винищуванні розтління душі й тіла, запровадженні в них початків нового життя. Така людина буде ходити у світлі Воскресіння, і їй божевільним здасться кожен, хто говорить проти істини Воскресіння, як тому, хто ходить удень, той, хто каже, що ніби тепер ніч.