| Cедмиця 16 після П’ятидесятниці. | Посту немає. |
Післясвято Різдва Пресвятої Богородиці. Праведних богоотців Іоакима і Анни. Мч. Северіана (320). Прп. Феофана спов. (близько 300). Мчч. Харитона і Стратора (Стратоника). Пам’ять III Вселенського Собору (431). Блж. Никити у Царгороді (XII). Прп. Іосифа, ігумена Волоцького, чудотворця (1515). Прп. Онуфрія Воронського (1789) (Румун.). Знайдення і перенесення мощей свт. Феодосія, архієп. Чернігівського (1896). Сщмчч. Григорія Гаряєва пресвітера й Олександра Іпатова диякона (1918); сщмчч. Захарії (Лобова), архієп. Воронезького, Сергія Уклонського, Іосифа Архарова, Олексія Успенського пресвітерів, Димитрія Трoїцького диякона і мч. Василія Шикалова (1937); прмч. Андроника (Сурікова) (1938); сщмч. Олександра Виноградова пресвітера (1942). Собор Глинських святих
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
| На літургії: – Апостол: Гал. 4:28-5:10 (зач. 211).; Богоотцям (під зачало): Гал. 4:22-31 (зач. 210 від полу).; Свт.: Євр. 13:17-21 (зач. 335). Євангеліє.: Мк. 6:54-7:8 (зач. 27); Богоотцям: Лк. 8:16-21 (зач. 36).; Свт.: Лк. 6:17-23 (зач. 24). |
Свт. Феофан Затворник — думки на кожен день:
“Я є двері: хто через Мене увійде, той спасеться” (Ін. 10:9). Це те саме, що в іншому місці говорить Господь: “ніхто не приходить до Отця, як тільки через Мене” (Ін. 14:6).
І ще ближче підтвердив Він те саме, коли сказав: “без Мене не можете робити нічого” (Ін. 15:5).
Той і християнин, хто весь у Христі, і хто все, що має в собі цінного, все те від Христа має.
Виправдання в нього Христове, і тіло його теж Христове. Той, хто спасається, тому спасається, що одягнений у Христа. У цьому тільки положенні він має доступ до Отця. Ми — ті, хто відпав від Бога, і за те під гнівом. Тільки тоді правда Божа відступає і милість Його простягається до нас і нас, що наближаються, приймає, коли ми наближаємося у Христі і через Христа. Печать Христова відбивається на всьому єстві християнина, і той, хто носить її, піде посеред тіні смертної і не злякається зла.
Для того, щоб бути такими, ми маємо таїнства — Хрещення і Причастя, та Покаяння для тих, хто згрішив після Хрещення. Але це від імені Господа; з нашого ж боку, для прийняття їх, повинні утворитися в дусі приймальні настрої — віра, що сповідує: я загиблий і спасаюся тільки Господом Іісусом Христом; любов, що ревнує все присвячувати Господу Спасителеві, нічого не жаліючи; надія, що, нічого від себе не сподіваючись, упевнена, що не буде покинута Господом, але всіляку матиме від Нього допомогу — і внутрішню, і зовнішню — протягом усього життя, доки взята буде туди, де Він Сам.
