Явлення ікони Пресвятої Богородиці у Казані (1579). Вмч. Прокопія (303).
Прав. Прокопія, Христа заради юродивого, Устюзького чудотворця (1303). Прав. Прокопія Устьянського (ХVII). Сщмчч. Олександра, Феодора і Миколая пресвітерів (1918).
Знамення від ікони Божої Матері «Благовіщення» в Устюзі (1290). Шановані списки з Казанської ікони Божої Матері: у Москві (1612), Казані (1579) та Петербурзі (1721); Ярославська (1588), В’язниківська (1624), Нижньоломівська (1643), Вітебська (1655), Тобольська (1661), Каплунівська (1689), Тамбовська (1695), Пензенська (1717), Піщанська (1754), Чимєєвська (1770), Височинівська (ХVIII), Вишенська (1812). Якобштадтської ікони Божої Матері (XVII).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“І ВКИНУТЬ ЇХ ( ТИХ, ХТО СПОКУШАЄ ТА РОБИТЬ БЕЗЗАКОННЯ) В ПІЧ ВОГНЯНУ; ТАМ БУДЕ ПЛАЧ ТА СКРЕГІТ ЗУБІВ; ТОДІ ПРАВЕДНИКИ ЗАСІЯЮТЬ ЯК СОНЦЕ, В ЦАРСТВІ отця ЇХ”.
ТАК ЗВЕРШИТЬСЯ ПОДІЛ ДОБРА ТА ЗЛА, СВІТЛА ТА ТЕМРЯВИ. ТЕПЕР МИ ПЕРЕЖИВАЄМО ПЕРІОД З’ЄДНАННЯ ЇХ (ДОБРА ТА ЗЛА У НАС САМИХ). ГОСПОДУ ТАК БУЛО УГОДНО, ЩОБИ ЛЮДСЬКА ВОЛЯ РОСЛА І МІЦНІЛА ЧЕРЕЗ БОРОТЬБУ ЗІ ЗЛОМ.
ЗЛО ДОПУЩЕНЕ І В СУМІЖНОСТІ ВСЕРЕДИНІ, І В ДОТИКУ З ЛЮДИНОЮ ЗЗОВНІ. ВОНО НЕ ВИЗНАЧАЄ, А СПОКУШАЄ. ТОМУ, ХТО ВІДЧУВАЄ СПОКУСУ, ПОТРІБНО НЕ ПАДАТИ, А ВСТУПАТИ У БОРОТЬБУ.
ТОЙ, ХТО ПЕРЕМІГ, ЗВІЛЬНЯЄТЬСЯ ВІД ОДНІЄЇ СПОКУСИ І ПРОХОДИТЬ ВПЕРЕД, ЩОБ ТАМ ЗНОВУ ВСТУПИТИ У НОВУ СПОКУСУ. ТАК ДО КІНЦЯ ЖИТТЯ.
ЯКБИ Ж ЗРОЗУМІТИ НАМ ЗНАЧЕННЯ ЗЛА, КОТРЕ НАС СПОКУШАЄ, ЩОБИ ПО ЦЬОМУ РОЗУМІННЮ БУДУВАТИ СВОЄ ЖИТТЯ, ДЕ НЕМАЄ НІ СКОРБОТ, НІ ХВОРОБ НАЗОВНІ, І ДЕ ВОНИ ВСЕРЕДИНІ, ЯК АНГЕЛИ БОЖІ, СТАЮТЬ ЧИСТИМИ БЕЗ СПОКУСЛИВИХ РУХІВ ТА ДУМОК. ТАК ГОТУЄТЬСЯ СВЯТО СВІТЛА ТА ДОБРА, ЯКЕ У ВСІЙ СВОЇЙ СЛАВІ ВІДКРИЄТЬСЯ В ОСТАННІЙ ДЕНЬ СВІТУ.