Неділя 22-а після П’ятидесятниці. Глас 5. |
![]() Посту немає.
|
Прп. Іоанникія
Великого (846).
Сщмчч. Никандра
, єп. Мірського, і Єрмея
пресвітера (I).
Свт. Павла Тобольського (1770). Прп. Меркурія Печерского (XIV). Блж. Симона
, Христа ради юродивого, Юр’євецького (1584). Прп. Никандра
Городноєзерського (XVI).
Св. Миколая спов., пресвітера (1931). Прмц. Євгенії (1935). Сщмч. Олександра пресвітера (1937). Сщмч. Ісмаїла пресвітера (1941).
Євангельські Читання
Утр. – Єв. 11-е, Ін., 67 зач., XXI, 15-25. Літ. – Гал., 215 зач., VI, 11-18. Лк., 39 зач., VIII, 41-56. Прп.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Мф., 10 зач., IV, 25 – V, 12.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Іаір гласно при всіх впав до ніг Спасителя, молив Господа про зцілення дочки своєї, та був почутий. Господь нічого не сказав, а відразу ж встав та пішов до нього.
На шляху до Іаіра була зціленна кровоточива жінка, звичайно ж, теж не без молитви з її сторони, хоча вони і не зверталася словом і не падала до ніг Господа: у неї була сердечна молитва віри. Господь почув її та дав зцілення. Тут все звершилося потаємно. Кровоточива серцем звернулася до Господа; Господь почув це прохання серця та задовольнив прохання.
У цієї жінки та в Іаіра молитва за суттю своєю одна, хоча і можна розрізняти у них певні степені. Такі ось молитви, повні віри, сподівання та відданості, ніколи не бувають не почуті.
Інколи говорять: “молюся, молюся, а молитва моя все-таке не чується”. Але потрудися дійти до міри молитви, невідмовної, ти і побачиш, чому вона не почута. Якщо ти будеш у молитовному становищі, як Іаір, чи в простому звичайному, як всі, хто навколо, подібно кровоточивій, коли почнеться у серці твоєму справжня молитва, вона безсумнівно ввійде до Господа та схилить Його на милість.
Уся справа в тому, як дійти до такої молитви. Трудися і дійдеш. Всі чини молитовні мають в своїй основі піднести молитвенників до такої міри молитви, і всі, хто розумно проходить цей молитовний курс, досягають мети своєї.